Met een content abonnement van Zinvol Teksten heb jij jouw contentmarketing gewoon goed geregeld. Elke maand weer! Namens jouw bedrijf worden er blogs geschreven, posts op sociale media geplaatst en nieuwsbrieven verstuurd. Volgens een vaste contentstrategie, speciaal gericht op jouw bedrijf.
Liz verzorgt voor Babel de tekst en opmaak van nieuwsbrieven, blogs en social media-berichten. Zij begrijpt goed wat de doelgroep aanspreekt en bedenkt steeds nieuwe ideeën. Liz reageert snel, staat open voor suggesties en komt haar afspraken na. Tot slot is Liz goed in staat om zelfstandig te werken en op die manier een groot deel van de communicatiewerkzaamheden geheel uit handen te nemen.
Voor P-Plan heb ik de hulp van Zinvol Teksten nodig gehad bij o.a. het schrijven van blogs en teksten voor de online personal branding cursus. Van Zinvol Teksten kun je verwachten dat afspraken altijd nagekomen worden, er duidelijk en fijn met je gecommuniceerd wordt en er goede teksten worden geleverd binnen de tone of voice van je organisatie.
€ 695,- excl. btw per maand
Ik heb Liz leren kennen als een gedreven redacteur die erg nauwkeurig is en strak haar deadlines nakomt. Ze kan zich goed inleven in haar doelgroep en stelt zich professioneel op. Behalve dat ze foutloze teksten aanlevert, had ze ook altijd oog voor het begeleidende beeldmateriaal. Kortom: een prettige samenwerking!
Liz van Zinvol Teksten kan goed luisteren en is oprecht geïnteresseerd in jouw verhaal. Daarbij begreep zij heel snel welke boodschap wij over wilden brengen en leverde de teksten altijd op tijd aan. De teksten zijn geschreven op een pakkende en heldere manier. Wij zullen zeker aanraden om met Zinvol Teksten aan het werk te gaan!
Het content abonnement is geschikt voor bedrijven die een prachtig verhaal hebben en dat met de wereld willen delen, zodat ze opvallen in de markt en in het hoofd én hart van hun droomklant gaan zitten.
Nee, onze naam komt niet onder de blogartikelen te staan. De blogs worden geschreven door een ghostwriter, dus alleen jouw naam of die van een medewerker komt onder het artikel te staan.
Een onderdeel van het content abonnement is een eenmalige brainstormsessie. Tijdens een brainstormgesprek nemen we samen de vooraf ingevulde vragenlijst door en brainstormen we over mogelijke contentonderwerpen. We praten over gewenste zoekwoorden en gaan dieper in op de buyer persona. Ook spreken we af wanneer de content geschreven, gecontroleerd en geplaatst gaat worden.
Aan de hand van dit gesprek stellen wij een contentplanning op voor een jaar, dus met 24 onderwerpen voor blogartikelen. Het geeft rust om dit al vooraf vast te leggen, maar het wordt nog niet in beton gegoten. Deze contentplanning houden we aan als back-up. We kunnen namelijk altijd maandelijks inspelen op actualiteiten en nieuwtjes vanuit de organisatie. Lukt dit niet? Dan houden we het contentplan aan.
Het voordeel van het content abonnement is dat je structureel content kunt produceren, maar daar zelf weinig tijd aan kwijt bent. Je hoeft niet zelf aan de slag. Wel zijn er een aantal dingen die we van jou verwachten:
– Maandelijks word je gebeld door de tekstschrijver. Je weet van tevoren op welke dag en welk tijdstip
dit is. Wij verwachten van jou dat je de content voor die maand hebt voorbereid en informatie paraat
hebt, zodat wij genoeg input vanuit de organisatie hebben om de blogs te schrijven.
– Je draagt tijdens de maandelijkse briefing zelf afbeeldingen aan voor de blogs en socialemediaberichten.
– De blogs worden verspreid via nieuwsbrieven, zodat deze onder de aandacht komen bij je doelgroep. Hiervoor is het nodig dat je zelf al een account hebt van bijvoorbeeld Mailchimp of ActiveCampaign én een lijst met e-mailadressen.
– Per blog plaatsen wij twee berichten op de sociale media kanalen van jouw bedrijf. Het is dus belangrijk dat je zelf al sociale media kanalen hebt. Je dient zelf te zorgen voor volgers en je onderhoudt zelf eventuele gesprekken die ontstaan door de posts.
– Je geeft ons toegang tot je online kanalen.
Wij zijn geen expert in jouw vakgebied, maar verdiepen ons graag in onderwerpen en stellen goede vragen. Elke maand word je op een vooraf afgesproken datum en tijd geïnterviewd over de content voor die maand door de tekstschrijver die aan jou gekoppeld is. Op deze manier kan jij inhoudelijke informatie vanuit de organisatie of branche geven en jouw kennis delen. Het is dus de bedoeling dat je van tevoren hebt nagedacht over interessante informatie voor de blog. Daarnaast kun je maandelijks aanvullende informatie sturen voor de blogs. Het is ons vak om daar een mooi artikel van te schrijven!
Pas na drie tot zes maanden kun je écht goed resultaat meten. Daarom neem je een contentabonnement voor minimaal een half jaar af. Na een half jaar kun je het abonnement maandelijks opzeggen.